Direct naar de inhoud.

Een nieuwe bedrijfsnaam

Een nieuwe bedrijfsnaam Een nieuwe bedrijfsnaam

Bouwen aan een nieuw en vertrouwd merk

Wat doe je met een bedrijfsnaam als deze haaks staat op de nieuwste wetgeving? Met de nieuwe Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) in zicht, kwam Payroll Company bij Puuridee. Ze zijn inmiddels als Power Company klaar voor de toekomst met een krachtige naam, sterke huisstijl én dito dienstverlening. De campagne die de naamsverandering en nieuwe merkstrategie duidelijk moest maken bij bestaande én nieuwe MKB-ondernemers is inmiddels afgerond. Samen hebben we een nieuw en vertrouwd merk in de markt gezet.

Organisatiebreed draagvlak

Van werksessie met het directieteam tot een teamsessie met medewerkers; uit elke laag van de organisatie zijn inzichten en ideeën meegenomen. Immers, de veranderingen hadden invloed op elk facet van de firma en we gingen voor een vliegende start. In ongeveer acht weken is een nieuwe bedrijfsnaam, huisstijl én campagneplan ontwikkeld.

Een krachtige merknaam

De naam houdt vast aan de bekende fonetische klank van de oude naam. Dat was een pre die in de ideeënfase door het directieteam werd aangegeven. Ook moest deze naam zowel de B2B-klant aanspreken, maar door de nieuwe uitzendtak moesten ook nieuwe medewerkers (B2C) worden aangesproken. Verder is uiteraard gedacht aan de identiteit van management en medewerkers. Een energieke club verdient een krachtige naam. Met de Pay-off: “pro people, pro work” zit het goed met de energie én merkbelofte.

‘’Grote veranderingen in je eigen bedrijf zijn altijd spannend. De duidelijke strategie die we met Puuridee hebben vastgesteld gaf houvast en kreeg ons in de actiemodus. Nog steeds krijgen we veel positieve reacties op ons nieuwe logo en op de andere uitingen. Steeds meer nieuwe klanten weten ons te vinden.’’
Daniëlle van der Ploeg

Daniëlle van der Ploeg
Algemeen directeur Power Company

Naamsbekendheid genereren

Van nieuwe website tot bioscoopreclame en briefpapier: alles werd in de nieuwe stijl ontwikkeld. Vervolgens werd de nieuwe merknaam gelanceerd met een naamsbekendheidscampagne. Met een mix van direct mail, online advertising en social media content zijn zowel bestaande als potentiële klanten geïnformeerd.

Structurele marketingondersteuning

Na de lancering van het nieuwe merk, zijn we nauw bij Power Company betrokken gebleven door structurele marketingactiviteiten voor Power Company uit te voeren. De nadruk ligt hierbij op content marketing en het ontwikkelen van media om relaties actief te bezoeken.

Waar kunnen we je mee helpen?
Project starten

Een project starten
BIj jullie team komen starten

Bij jullie team komen
Een bericht achterlaten

Een bericht achterlaten